Cosul dvs este gol.

Catalog produse
Cosul meu

Cosul de cumparaturi nu contine produse.

Autentificare

Adresa de email:

Parola:

» Inregistrare cont

» Recuperare parola

Newsletter

Sunt de acord cu stocarea si prelucrarea datelor conform politicii de protejare a datelor.

Dezabonare

          

»  COMERCIALE

Gulf Superfleet Universal 10W40 20L

Marca: Gulf

 

 

Pret: 546.22 Lei / buc

In stoc

Comanda acest produs

Comanda instant - Gulf Superfleet Universal 10W40 20L

Email Telefon

Gulf Superfleet Universal 10W40 20L

Gulf Superfleet Universal 10W40 este un ulei pentru motoare diesel sintetic Low SAPS, special conceput pentru motoarele Euro VI echipate cu sisteme de tratare a emisiilor, cum ar fi filtrul de particule diesel (DPF). Acest ulei este formulat folosind cea mai avansată tehnologie de aditivare și fluide de bază sintetice pentru a oferi o retenție remarcabilă a vâscozității la temperatură ridicată, fluiditate la temperaturi scăzute, motoare mai curate și control al volatilității. Cea mai recentă formulă de aditivare Low SAPS (cenușă sulfatată, fosfor, sulf) utilizată în acest ulei facilitează menținerea eficienței sistemelor de reducere a emisiilor (DPF). Acest ulei este proiectat ținând seama de gama largă de specificații ACEA (ACEA E6 / E4 / E9 / E7), API CJ-4 și diverse cerințe OEM pentru utilizare într-o flotă cu diferite mărci de motoare cu și fără DPF care necesită schimbul uleiului la intervale extinse.

 

Caracteristici și avantaje

 

    Cea mai recentă tehnologie de aditivare cu proprietăți excelente de detergent, anti-oxidant și anticoroziv ajută la atingerea unor intervale extinse de scurgere a uleiului și la reducerea costurilor de întreținere.

 

    Tehnologia avansată de aditivare Low SAPS protejează dispozitivele de tratare a emisiilor de depozite și previne înfundarea DPF.

 

    Proprietățile excepționale de detergent, dispersant și anti-uzură mențin motorul curat și protejează piesele motorului.

 

        Performanța excelentă a curățării pistonului asigură protecție împotriva lustruirii și uzurii cilindrilor. 

        Nivelul ridicat de TBN previne uzura corozivă a pieselor motorului prin neutralizarea acizilor. 

    Stabilitatea superioară la forfecare ajută la menținerea vâscozității chiar și la sarcini mai mari și controlează consumul de ulei.     

 

        Compatibilitate excelentă cu biocombustibilii.

 

Aplicații

 

       Recomandat vehiculelor de ultimă generație foarte bine cotate care îndeplinesc normele Euro VI, Euro V și normele de emisii anterioare.

 

       Potrivit pentru motoare cu și fără sisteme de tratare a emisiilor precum DPF și potrivit pentru motoare pe gaz care necesită uleiuri de calitate ACEA E6.

 

 

          •     Recomandat pentru flote constând din diferite mărci de motoare asigurând astfel minimizarea inventarului.         

           

Proprietăţi

Valori tipice

Specificaţii

SAE Vâscozitate                       (SAE J300)

10W-40

Îndeplineşte:

Densitate @ 15 ° C, kg / L        (ASTM D1298)

0.877

ACEEA E6/E9/E4/E7, API CJ-4

Vâscozitate @ 100 ° C, cSt      (ASTM D445)

14.0

Deutz DQC IV-10, MB 235.28, CAT ECF-3, Scania LA

Indicele de vâscozitate (ASTM D2270)

155

Voith Class B JASO DH-2

Punct de inflamabilitate ,° C (ASTM D92)

228

 Aprobat de:

Punct de curgere° C (ASTM D97)

-30

VOLVO VDS-4, MB 228.51

TBNmg KOH / g (ASTM D2896)

13

RENAULT VI RLD-3, 

Cenușă sulfatată,% în greutate (ASTM D874)

0.95

MAN M3477, M3575, M3271-1



 MTU Oil Categ. 3.1, MACK EO-O Premium Plus



Cummins Eng. Std. CES 20081

Comentariile vizitatorilor
Comentariu evaluat de 159 vizitatori Data: 13-02-2018

Detin un sprinter 313 din 2006 modelul vechi. Folosesc acest ulei din 2016 dupa o experienta foarte urata,(am gasit span in filtrul de ulei),chiar daca foloseam uleiul recomandat de foarte multe persoane pentru mercedes. Dupa cei 2 ani de cand folosesc Gulf ma declar foarte multumit de acest ulei. As sublinia cateva aspecte:
- dupa ce am facut primul schimb nu am mai gasit span in filtru
- am scapat de fumul prezent pe accelerare
- uleiul este curat chiar si dupa 10000 km
- motorul este mult mai silentios
- consumul de carburant a scazut cu cel putin 1%
- in situatiile fortuite in care am intins schimbul de ulei chiar si pana la 22000 km, uleiul inca asigura ungere
RECOMAND CU INCREDERE !!!

Comentariu scris de VALENTIN TONEA (RASCAETI) Comentariu util ?  
Adaugati un comentariu
Pentru a comenta este necesar sa fiti autentificat. » Click aici
spacer
Cautare
Informatii
          
 
                                    

Website detinut de Pro Truck Consult S.R.L., CIF: RO16135012, Reg.Com: J03/213/2004

gulfoils.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.