|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Comanda instant - Gulf Superfleet Professional Plus Long Drain 10W40 20L
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Gulf Superfleet Professional Plus Long Drain 10W40 20L |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Gulf Superfleet Professional Plus Long Drain 10W-40 este un ulei de motor diesel extrem de performant conceput exclusiv pentru motoarele de noua generatie, de inalta performanta, cu emisii reduse, utilizate in aplicatii severe pe autostrada. Acest ulei este formulat utilizand cea mai avansata tehnologie de aditivare si fluide de baza de cea mai inalta calitate, care asigura o retentie remarcabila a vascozitatii la temperaturi ridicate, fluiditate la temperaturi scazute, control al volatilitatii si imbunatatire a consumului de combustibil. Cea mai recenta formula de aditivare Low SAPS (cenusa sulfatata, fosfor, sulf) utilizata in acest ulei faciliteaza mentinerea eficientei sistemelor de reducere a emisiilor, cum ar fi filtrul de particule diesel (DPF), care este utilizat de unii producatori de vehicule pentru a satisface cerintele privind emisiile Euro IV, Euro V si Euro VI.
Caracteristici si avantaje
Stabilitatea termo-oxidativa exceptionala
asigura protectie impotriva depunerilor la temperaturi ridicate, acumularea de
namol si ingrosarea uleiului, oferind astfel posibilitatea de interval de schimb extins a uleiului
Tehnologia avansata de aditivare Low SAPS protejeaza
dispozitivele de tratare a emisiilor de depuneri si deteriorarea
catalizatorilor
Proprietatea excelenta anti-uzura si vascozitatea rezistenta la forfecare la temperatura ridicata asigura protectie impotriva uzurii motorului si lustruirii cilindrilor, facilitand durata de viata extinsa a motorului
Are o fluiditate foarte buna la temperaturi
scazute, care permite o pompare si o circulatie usoara la temperaturi ambiantale
scazute, asigurand astfel protectia la uzura in timpul pornirii
Aplicatii
Recomandat pentru motoarele diesel care indeplinesc normele de emisii Euro IV,
Euro V, Euro VI si anterioare, care functioneaza in conditii foarte severe,
cum ar fi intervale extinse de schimb
Potrivit pentru motoarele cu EGR cu sau
fara filtru de particule si pentru motoarele echipate cu SCR NOx, sisteme de
reducere a emisiilor
Foarte recomandat pentru motoarele echipate
cu filtru de particule si este conceput pentru vehiculele care functioneaza cu
combustibil diesel cu continut scazut / foarte scazut de sulf (10-50 ppm)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||